بق بقو نیوز

وبلاگ خبری، آموزشی ،فرهنگی با محوریت تهران

بق بقو نیوز

وبلاگ خبری، آموزشی ،فرهنگی با محوریت تهران

آخرین نظرات
  • ۵ فروردين ۹۳، ۰۲:۳۸ - آرین ابراهیم پور
    (:
نویسندگان

کشور من...

کشور من جایی است که دسترسی به اینترنت را برای دانشجوی علوم انسانی غیر ضروری می دانند،کشور من جایی است که به جای گسترش ارتباطات در آن میلیاردها تومان خرج فیلترینگ می کنند و مختل کردن امواج می کنند؛جان مردم به درک اگر سرطان بگیرند!کشور من نخبه ترین ها را دارد که با وی پی ان 5 هزار تومانی تمام این تمهیدات میلیاردی را دور می زند!!!زنده باد جوان ایرانی...!

و در آخر کشور من جایی است که دانشجوی زبان خارجی را مطالعه گر فرهنگ غرب می دانند و برگزاری اردوی آموزشی مختلط را حتی با حضور خودشان انحراف می دانند...یادم نمی رود روزی را که با یکی از آقایان دانشکده مهندسی داشتیم ناهار اردو را تدارک میدیدیم وسایل را حمل می کردیم،حتی واژه ای بینمان رد و بدل نشد...یک لحظه حس کردیم تعقیبمان می کنند...سر چرخاندیم و دیدیم مسئول امور فرهنگی یعنی آقای عرفانی است؛ناخودآگاه خنده ام گرفت چون یاد این حدیث افتادم که وقتی دختر و پسری تنها شوند نفر سوم آنان شیطان است!

نظرات  (۴)

  • مجید سوزوکی
  • راست میگی خواهر خوبم
    آخه ما اینجا روزی 500 مگابایت حجم آزاد اینترنت دانشجویی داریم......
    باورت میشه؟
  • آرین ابراهیم پور
  • خخخخخخخخخ باحال بود
    کلا کشور جالبی داریم :)
  • یوشا آل ایوب
  • lol

    در کل موافقم، اما:
    گیرتون چیه از اینکه در اردوها، مراسم یا کلاسها مختلط باشید؟
    یعنی اگر مختلط نباشه نمی تونید درس بخونید؟
    یا خوش نمیگذره؟
    یا تمرکز حواس ندارید؟

    کسی که بخواد درس بخونه، فعالیت کنه یا حتی خوش بگذرونه بخدا بدون اختلاط! هم می تونه
    مگر اینکه نیتش چیز دیگه ای باشه، یا عقده چیزی رو داشته باشه، یا کلاً شیشه خورده داشته باشه...

    پاسخ:
    شیشه خرده!!! اتفاقا عقده ای آن کسیه که با دیدن دو تار موی زن تحریک بشه
    تا جایی که من می دونم خبر دارم جامعه از تعامل هر دو جنس تشکیل شده یکی میشه مادر یکی میشه پدر یکی میشه همسر 
    اگر یه عده عقده ای با مشاهده ی هیبت زن براشون مسئله ای پیش میاد بهتره کنج عزلت برگزینن!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی